Geaccepteerd lnspected

Discussie in 'Geaccepteerd' gestart door lnspected, 11 jul 2018.

1. lnspected

lnspected Groentje Volledig lid

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Volledige naam:
    Jasper Pels

Link naar je Steam profiel:
    https://steamcommunity.com/profiles/76561198035037275/

Introduceer jezelf:
    MIjn naam is jasper en ik speel de laatste tijd weer apb omdat mensen die ik ken het ook weer spelen. ik heb in ongeveer 3 clans gezeten. TBA DBH en nog kleine clan die niet echt bekend was (H2SO4) Ik kan niet tegen al te serieus spelen ik moet wel plezier hebben anders stop ik voor de dag ermee.

Leeftijd:
    19

Heb je de regels en sollicitatieprocedure gelezen en ga je hier mee akkoord?
    Ja

Gaming ervaring:
    6 jaar apb.

GTA V

COD (noem t maar op)

Van welke clans / communities ben je al lid geweest?
    DBH
    TBA

H2sO4

AE

Zo ja, waarom ben je daar weggegaan?
    Ik ben niet weggeaan ik speel op mijn cop voortaan en dankzij clanmates in AE wil ik DAR joinen.

Heb je een werkende microfoon?
    Ja

Kan en wil je gebruik maken van TS3?
    Ja

Wat betekent "fair play" voor jou?
    Eeerlijk spelen.

niet hacken.

niet schelden met bepaalde ziektes.

Beschrijf een scenario of taktiek waar je boos of geïrriteerd van wordt:
    Tryhards, mensen die alleen maar willen winnen, daardoor zijn de alles toe in staat.

Hoe heb je ons gevonden?
    Roxy, lucy

Nog iets anders te melden?
    TS3 gebruik niet meer, maar ik ben ofc bereid om het te downloaden. Discord gebuik ik normaal gesproken veel meer

2. Ahabben

Ahabben Actief lid Community Officer

Leuk Bevonden:
    93
    Trofeepunten:
    28
    Bedankt voor je interesse in DAR en je sollicitatie.
    Het lijkt mij handig dat je gewoon een keer langs komt op ts , zodat we kennis kunnen maken.

Proefperiode

Je bent geaccepteerd voor een proefperiode in DAR. Het is mogelijk dat je opnieuw moet inloggen om toegang te krijgen tot het afgesloten ledengedeelte op het forum. De proefperiode duurt 2 tot 4 weken.

Om je proefperiode succesvol af te sluiten zul je redelijk moeten spelen, goed moeten communiceren en alle andere leden en onze regels moeten respecteren.

Zorg dat je met zoveel mogelijk verschillende clanleden speelt. Zij krijgen allemaal de mogelijkheid om een review over jou te schrijven. Dit zullen wij ook meenemen in de besluitvorming.

Je kunt de Teamspeak gegevens hier vinden: http://dar-clan.nl/threads/teamspeak-informatie.283/#post-1413

Je hebt 4 dagen om een clanleider ingame te contacten voor een claninvite. Neem ingame contact op met ClubRoxy ,Ahabben of Peter148.. Heb je na de vierde dag nog geen contact met ons opgenomen zal je proefperiode beëindigd worden.

m.v.g Ahabben

Deel Deze Pagina